Elektroninės prekybos tendencijos 2022, 2 dalis

7 tendencijos, kurios padės tapti išskirtiniais elektroninės prekybos rinkoje.

TENDENCIJOSELEKTRONINĖ PREKYBA

justina.runiene

MacBook ProMacBook Pro

Tęsiame temą apie elektroninės prekybos augimą ir tendencijas 2022 metams.

Šiame straipsnyje apžvelgsiu išskirtinimus, kuriais pasižymėdamos elektroninės parduotuvės gali turėti konkurencinį ar kitokį pranašumą elektroninės prekybos srityje.

1) NIŠA. Būkite elektroninė parduotuvė, kuri specializuojasi nišiniu asortimentu ar segmuntu, kuris yra labai gerai išgrynintas. Net 35 % pirkėjų perka nišinėse elektroninėse parduotuvėse. Taigi tokios elektroninės parduotuvės ateityje tik populiarės. Kokios tai galėtų elektroninės parduotuvės? Tam tikro regiono produkcija (pvz.: konkretaus Italijos regiono produktai), skirti tik konkrečiai progai arba veiklai ir pan.

2) GALIMYBĖ PERPARDUOTI. Elektroninėje parduotuvėje įsigijote suknelę, kurią užsidėjote tik kartą? O gal įsigyjote interjero detalių, kurias mielai pakeistumėte? Jei įsigyti produktai yra geros būklės ir pardavėjęs juos priimtų, ar pasinaudotumėte tokia galimybe perparduoti ? O kaip elgtumėtės kaip pardavėjas? Klausiu ne veltui, šiuo metu populiarėjant tvarumui elektroninės parduotuvės suteikia galimybę perparduoti įsigytą gaminį kitam pirkėjui. Tokiu būdu galima susigrąžinti dalį pinigų, už kuriuos vėl galėsite įsigyti norimą produktą, prisidėti prie tvarumo ir suteikti produktui antrąjį gyvenimą. Man tokia idėja skamba labai inovatyviai, tvariai ir įdomiai. O Jums?

3) BŪKITE ORIGINALŪS IR IŠSKIRTINIAI. Pagalvokite apie būdus kaip Jūsų elektroninė parduotuvė gali atrodyti kitaip. Galbūt taip produktų pateikimas (nuotraukos, aprašymai)? Gal pristatymas? O gal tai tam tikros funkcijos? Video turinys? Eksperimentuokite ir būkite originalūs.

4) SEZONINIŲ PRODUKTŲ PREKYBOS ĮVAIROVĖ. Jei prekiaujate itin sezoniškomis prekėmis, pagalvokite ką galite pasiūlyti savo pirkėjams ištisus metus? Prekiaujate kalėdinėmis girliandomis, kurios populiarios kelis mėnesius per metus? Pagalvokite kokį asortimentą galite įtraukti kitais sezonais, papildykite asortimentą taip išlaikydami pirkėjus, bei tapdami ne tik populiariausia sezonine parduotuve, bet ir nišinia elektronine parduotuve.

5) VYRESNĖ AUDITORIJA. Elektroninė parduotuvė prieinama tik jaunesnio amžiaus pirkėjams? Tikrai ne! Pirmiausiai tai, kad ir vyresnio amžiaus žmogus yra gana puikai įvaldęs technologijas, bet ir tai, jog tai yra didesnes pajamas gaunanti pirkėjų kategorija. Paklauskite savęs, koks jūsų tikslinis pirkėjas, ir ar vyresnio amžiaus pirkėjams turite pasiūlymų, ar juos veltui eliminuojate? Štai JAV sukurtas prekinis ženklas BECAUSE specializuojasi produktais vyresniams žmonėms: nuo higienos priemonių iki specialių maisto papildų. Jų sėkmės istorija - jų tikslinė auditorija senjorai ir jiems skirtas asortimentas.

6) NORAS APLENKTI DIDELIUS ŽAIDĖJUS. Vietoj noro aplenkti didelius žaidėjus, pagalvokite ką išskirtinio ir originalaus galite pasiūlyti? Koks Jūsų konkurencinis pranašumas? Kaip jus atsimins prikėjai?

Išskirtinis pakavimas ar produktų dizainas, kitokią apsipirkimo patirtį Jūsų klientams, o gal įtraukiate savo pirkėjus į elektroninės parduotuvės darbus, pavyzdžiui paprašote sugalvoti pavadinimą, aprašymą, prašote nuotraukų ir pan.

7) (AT)RASKITE SAVO IŠSKIRTINUMĄ. O radę paverskite jį privalumu! Kuriate vienetinius gaminius ir manote, kad elektroninė pardutouvė tam nėra tinkama? Pagalvoktie būdus kaip galėtumėte parodyti, parduoti savo produktus kitaip? Pasitelkite socialinius tinklus, video pristatymus, įtraukite prikėjus. Nėra netinkamo būdo parduoti, yra tik netinkami metodai.

Daugiau apie elektroninės prekybos tendencijas galite perskaityti čia.