Elektroninės prekybos tendencijos 2022, 1 dalis

5 tendencijų elektroninei prekybai, kurie padės padidinti pardavimus

justina.runiene

Elektroninė prekybos augimas išlieka vis dar augančia tendencija visame pasaulyje ir artimiausiu metu tikrai neketina sustoti. Artėjant 2022 metams galime apžvelgti tas tendencijas, kurios vyraus ir padės išauginti Jūsų elektroninės prekybos verslą.

Taigi kokios elektroninės prekybos tendencijos vyraus 2022 metais? Ką reikia žinoti?

1) SOCIALINĖ KOMERCIJA kitaip prekyba per socialinius tinklus. Ne paslaptis, jog puse pasaulio prekybos internetu vyksta Kinijoje. Tai beprotiškai didžiulė rinka, kurioje pirkimas socialinėje erdvėje sudaro puse pasaulio populiacijos.

Socialinės komercijos sėkmė susideda iš dažno naršymo socialiniuose tinkluose bei sukuriamo impulso pirkti dabar. Vienas iš lyderių yra TicTok platforma. Būtent pardavimai šioje platformoje išaugino ne vieną žinoma pasaulinį prekės ženklą. Vienas jų, tai Amerikoje itin populiarus kepyklėlių tinklas „Crumbl Cookies“. Kiekvieną savaitę jie per TikTok pristato naujai sukurtus skonius ir būtent tai tapo jų sėkmės istorija, kuri lėmė sparčią 3 milijonų sekėjų auditoriją. Crumbl suprato pagrindinę verslo pamoką: prekyba internetu nebėra tik apie elektroninę parduotuvę, tai ir stipri socialinė prekyba.

2) LIMITACIJA.

Eksperimentuokite su limituotu kiekiu. Elektroninėje parduotuvėje prekiaujant produktais, kurie jau yra gana paklausūs sukurkite paklausos ribotumą. Produktų trūkumas skatina parduoti. Tai galima atlikti keliais būdais, pavyzdžiui: limituotas kiekis, laukiančiųjų sąrašas, t.y. kada pirkėjai laukia, kada bus galimybė įsigyti norimą produktą (ar paslaugą). Pvz.: JAV yra įsikūrusi prabangos ženklo kepyklėlė „Last Crumb“, kuri užsakymus priima tik per laukiančiųjų sąrašą (waiting list), kuris šiuo metu yra ~ 50 000 pirkėjų. Nuostabu ar ne?

3) IŠANKSTINIŲ UŽSAKYMŲ MAGIJA.

Vienas didžiausių klausimų elektroninėje prekyboje yra - tai kiek užsakyti? Siūlau išsigryninti asortimentą ir palaikyti tiek atsargų, koks yra jų poreikis. Tačiau, kitoms prekėms, kurių neturite savo sandėlyje - puiki alternatyva yra išankstiniai pardavimai. Netgi tuomet kai jūs užsakėte prekių papildymą - neišjunkite produktų kortelių, rodykite produktus su ilgesniu pristatymu terminu.

Kodėl tai bus naudinga jums? Tai puikus būdas gauti pajamas už produktus, kurių dar neturite, o jau gavus iškart juos supakuoti ir išsiųsti klientui. Taip esate mažiau priklausomas nuo sezoninių paklausos svyravimų ir pagerinate savo mokumo rodiklius.

Londone įsikūręs peilių prekės ženklas Allday priima TIK išankstinius užsakymus savo peiliams. Peiliai yra gaminami iš tvarių medžiagų. Išankstiniai pardavimai klientams reiškia, jog visada užtikrinamas pardavimų skaičius, o taip pat šis procesas yra naudingas gamtai: gamina tiek daiktų, koks yra poreikis.

4) DUOKITE PIRKĖJAMS TAI, KO JIE NORI. Stebėkite rinką, analizuokite puikiais nemokamais įrankiais, kaip „Google Trends“, kad sužinotumėte, kokie produktai yra šiuo metu paklausūs. Google Trends yra puikus įrankis suprasti, apie kokius produktus ir kategorijas žmonės svajoja ir ieško.

Žinoma niekada nepamirškite analizuoti savo pardavimų ir stebėti ką žmonės perka jūsų elektroninėje parduotuvėje, kas jiems patinka. Bet tuo pačiu visada naudinga viena koja reikia žiūrėti, kas įdomu jūsų pirkėjams, kas paklausu rinkoje bei galbūt pasiūlyti dar vieną savo best’sellerį.

Prekinis ženklas JIGGY pasinaudojo pandemijos situacija ir išpopuliarino dėlionių elektroninę parduotuvę, kuri šiuo metu siūlo ne tik nuostabaus dizaino dėliones, bet ir dėlionių prenumeratas.

5) LOJALUMAS DAR NIEKADA NEBUVO TOKS GALINGAS. Kodėl lojalumas toks svarbus ir kokią vertę sukuria ? Pirmiausia tai teigiama pirkimo patirtis! Taip pat tai sukuria pridėtinę vertę. Pirkėjas nori priklausyti bendruomėnei, sulaukti wow efekto (pavyzdžiui: papildomos dovanos lojaliems) ar itin malonaus bei puikus bendravimo, kuriuo pagrindu vėliau pasidalina atsiliepimu. Tai tik keli iš privalumų, kurie yra naudingi planuojantiems turėti lojalumo programą savo elektroninėje parduotuvėje.

Žinoma čia lemtingą vaidmenį daro ir kaina, o puikus kainos ir kokybės santykis lemia ne tik norą būti lojalumo programoje, bet ir pirkti toliau bei rekomenduoti jūsų elektroninę parduotuvę kitiems potencialiems pirkėjams.

Daugiau tendencijų laukite straipsnio tęsinyje.